latinica  ћирилица
11/04/2017 |  09:25 ⇒ 11:07 | Аутор: РТРС

Путник насилно извучен из пребукираног авиона (ВИДЕО)

Видео-снимак који показује како полиција насилно извлачи једног путника из пребукираног авиона америчке авио-компаније "Јунајтед ерлајнс" на аеродрому "О'Хер" у Чикагу, проширио се преко друштвених мрежа, а такво понашање наишло на бројне осуде. Човјек је наводно љекар и приликом интервенције му је повријеђена усна.
Путник насилно извучен из пребукираног авиона - Фото: Screenshot/YouTube
Путник насилно извучен из пребукираног авионаФото: Screenshot/YouTube

Компанија "Јунајтед ерлајнс" (United Airlines) саопштила је да су тражили добровољце да напусте  лет за Луивил у 17.40 зато што је био пребукиран, а кад се нико није јавио, они су по случајном узорку изабрали четири путника.

Наиме, према изјави путника Тајлера Бриџиса, компанија је прво понудила ваучере у вриједности од 400 долара, затим од 800 долара и хотелски смјештај за добровољце. Пошто се нико није јавио, дошао је један од менаџера у авио-компанији и најавио насумични одабир.

Званичник "Јунајтед ерлајнса" је именовао четири особе, од којих је три мирно напустило авион. Четврта није жељела. Позвана је полиција.

Видео-снимци које је начинили путници показују тројицу припадника снага реда како силом дижу тог човјека са сједишта, превлаче га преко наслона за руке и буквално по патосу вуку кроз пролаз између сједишта.

Чује се вриштање и други путници како узвикују: "Боже, видите шта сте му урадили", јер му је приликом интервенције раскрварена усна.

Лет је настављен послије двосатног кашњења.

Један од свједока је касније рекао да човјек који није желио да изађе с лета објаснио да је љекар и да је имао заказане пацијенте за наредни дан.

Према његовим ријечима, неко од запослених се извинио путницима када је авион полетио.

-На "Твитеру" се огласио генерални директор "Јунајтед ерлајнса" Оскар Муњоз и написао да је тај догађај потресао све у компанији. Извинио се због непријатности путницима који су морали да напусте авион и најавио интерну истрагу случаја. Такође је навео да ће са љекаром којег су грубо изнијели ступити у контакт, а непријатна ситуација бити ријешена.
"Готово да смо се осјећали као таоци. Били смо заглављени тамо. Беспомоћни сте као путник. Зависите од компаније", истакао је Бриџис.