Атос банка организовала интерактивну кампању на тему заштите података клијената
Ова кампања организована је са циљем подизања свијести о заштити личних података у оквиру банкарског пословања, те Атос банка на овај начин жели да подигне свијест грађана и клијената о томе. Едукација на ову тему је веома битна те су из тог разлога хтјели да интерактивном кампањом провјере знање суграђана, кроз интерактивни квиз у оквиру којег су пролазници могли провјерити своје знање на ову тему, а за оне који су тачно одговорили на питања банка је обезбиједила симболичне поклоне, саопштено је из Атос банке.
- Као друштвено одговорна финансијска институција која је посвећена сигурности и безбједности наших клијената, овом кампањом смо жељели подићи свијест о важности заштите података у дигиталном добу, а кроз интерактивни квиз позвали смо и ширу јавност да се придружи у едукативним активностима које су им сигурно помогле да боље разумију како заштитити своје личне податке на интернету. Наш циљ је да пружимо корисне информације и алате који ће помоћи људима да ојачају своју дигиталну сигурност и сачувају своје приватне податке од потенцијалних пријетњи. Сигурни смо да је едукација кључна у борби против сајбер криминала и да заједно са оваквим и сличним кампањама можемо створити сигурније онлајн окружење за све - рекли су из Службе маркетинга и комуникација Атос банке.
Безбједност и заштита клијената је једно од основних начела Атос банке, која се континуираним напорима труди да заштиту података клијената подигне на ниво стратешке функције.